Uusi älypuhelin harkinnassa, ehdotuksia?

Uusi älypuhelin harkinnassa, ehdotuksia?
  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rasteri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia Vastauksia 0
  • Katselut Katselut 711

Tervetuloa Propilkki.net -foorumille!

Tavoitteemme on rakentaa Pro Pilkki 2 -pelin ympärille aktiivinen ja hyvähenkinen yhteisö.

Haluamme opastaa kävijöitä pelin pariin sekä kannustaa kaikkia tutustumaan sen eri pelimuotoihin ja pelin tarjoamiin mahdollisuuksiin!

Liity nyt!
Tekninen toteuttaja
Tekninen toteuttaja
Sisällöntuottaja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 464
Morjesta, uutta luuria pitäisi hommailla kun vanhasta alkaa kulua akku vähän turhan äkkiä. Nykyinen Motorolan Moto g 5G Plus tuli hankittua silloin kun 5G verkko tuli käytettäväksi.

Mitään kovin kallista ei viitsisi ostella, hieman yli 300€ voi olla, mutta ei mielellään enempää ja Applen tuotteet jätän muille.

Edellinen luuri oli Huawei, ja voisi kokeilla tälläkin kertaa taas eri merkkiä. 5G, sekä sormenjälki tunnistin täytyy luurissa kuitenkin olla ja joko parempi tai saman tasoinen kamera kuin nyt on.

Ehdotuksia tai kokemuksia, ja onko mitään luureja mitä ette ainakaan suosittele?
 
Takaisin
Ylös