Palautetaanko Wreckfest -serveri kesälomilta?

Palautetaanko Wreckfest -serveri kesälomilta?

Tervetuloa Propilkki.net -foorumille!

Tavoitteemme on rakentaa Pro Pilkki 2 -pelin ympärille aktiivinen ja hyvähenkinen yhteisö.

Haluamme opastaa kävijöitä pelin pariin sekä kannustaa kaikkia tutustumaan sen eri pelimuotoihin ja pelin tarjoamiin mahdollisuuksiin!

Liity nyt!

Oletko mukana palvelimen kuluissa?

  • Kyllä, ehdottomasti!

    Äänet: 0 0.0%
  • Mahdollisesti, jos muitakin mukana.

    Äänet: 0 0.0%
  • Tuen pelipalvelinta pelaamalla.

    Äänet: 0 0.0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    0
  • Äänestys suljettu. .
Tekninen toteuttaja
Tekninen toteuttaja
Sisällöntuottaja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 464
Pelipalvelin on ollut lomilla kesäkuun lopusta lähtien ja hiljalleen olisi taas aika availla kaistat egojen, sekä autojen kolhimista varten uudelleen.

Laskutuskausi tulisi olemaan 3kk välein ja noin 40€.

Kerro vapaasti myös toiveistasi, mitä ratoja tai luokkaa mieluiten haluaisit ajella. Pelipalvelimen säännöt pidetään pitkälti samoina, mutta aktiivisia moderaattoreita ja jopa admineita voisimme tarvita myös useampia.
 
Takaisin
Ylös