1080ti

1080ti

Tervetuloa Propilkki.net -foorumille!

Tavoitteemme on rakentaa Pro Pilkki 2 -pelin ympärille aktiivinen ja hyvähenkinen yhteisö.

Haluamme opastaa kävijöitä pelin pariin sekä kannustaa kaikkia tutustumaan sen eri pelimuotoihin ja pelin tarjoamiin mahdollisuuksiin!

Liity nyt!
Sosiaalinen
Liittynyt
1/7/16
Viestit
55
Tuossa oma battlestation ketjussa oli puhetta 1080ti ohjaimesta, että laitan hankintaan heti kun sellainen tulee. Tuli kerrankin maltettua mieltä ja en ostanut titan x 1500€ hintaan niin nyt säästää aika ison pinon rahhoo , kun näyttää 1080ti :n hinnat olevat 800-900€ kantimissa riippuen alihankkijasta. Ite oottelen luultavammin EVGA:n mallia jotta saapi iskea siihen sitten heidän tekemän vesijäähyn.

Hinta kehitys oliki kyllä tosi positiivinen ylläri.
Tähän voi kommentoida vapaasti. Ja tietty kuka nyt sattuu ekaksi hommaa ohjaimen laittaa vähän kokemuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Viestijä
Sisällöntuottaja
Liittynyt
23/9/16
Viestit
47
Pelit laahaa aikalailla jäljessä tohon suoritustehoon nähden. Mut on varmaan hyvä kortti useemmaks vuodeks.
 
Tekninen toteuttaja
Tekninen toteuttaja
Sisällöntuottaja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 464
Joku sano joskus, että noissa EVGA mallisissa ollut lämpenemis ongelmia. Mutta eiköhän tuo toimi ongelmitta samaan sarjaan kuuluvan jäähyn kanssa, ainakin luulis.
 
Sosiaalinen
Liittynyt
1/7/16
Viestit
55
Joku sano joskus, että noissa EVGA mallisissa ollut lämpenemis ongelmia. Mutta eiköhän tuo toimi ongelmitta samaan sarjaan kuuluvan jäähyn kanssa, ainakin luulis.

Nehän tekivät siihen korjauksen. Ja sen jälkeen ei mielestäni oo enää ongelmia ollut.
 
Sosiaalinen
Liittynyt
1/7/16
Viestit
55
Pelit laahaa aikalailla jäljessä tohon suoritustehoon nähden. Mut on varmaan hyvä kortti useemmaks vuodeks.

Ainiin tarkoitatko optimoinissa vai miten? Jos laitetaan 1440p@144hz niin näiköhän silti saa kaikkia graffoja pistää täysille. Juuri tuohon 1440p@144hz itelle se näyttis menee.
 
Viestijä
Sisällöntuottaja
Liittynyt
23/9/16
Viestit
47
Onhan niitä pelejä joihin ei mihkään kortti riitä jo. Vähän semmonen yleistys oli toi mun postaus.
 
Sanavalmis
Liittynyt
19/10/16
Viestit
168
Hieman ihmettelen jos on totta, että 1080 Ti puskee kovempaa kuin Titan Xp (jos olen käsittänyt oikein). Mutta hinta on todellakin positiivinen yllätys. Hieman houkuttelee vaikka vielä olisi laajempi päivitysrumba edessä...

Odottelen vieläkin AMD:n tuloksia, Ryzen näyttää todella agressiivisesti puskevan Intel:in pellolle ja ehkä Vega edes hieman sekoittaa pakkaa.

Nyt on hyvä aika olla pelaaja.
 
Takaisin
Ylös