Pelivideoiden kuvausohjelmat

Pelivideoiden kuvausohjelmat
  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja late_lahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia Vastauksia 9
  • Katselut Katselut 3 445

Tervetuloa Propilkki.net -foorumille!

Tavoitteemme on rakentaa Pro Pilkki 2 -pelin ympärille aktiivinen ja hyvähenkinen yhteisö.

Haluamme opastaa kävijöitä pelin pariin sekä kannustaa kaikkia tutustumaan sen eri pelimuotoihin ja pelin tarjoamiin mahdollisuuksiin!

Liity nyt!
Aktiivinen
Liittynyt
21/8/16
Viestit
182
Kertokaapa hyviä ilmaisia ruudunkaappausohjelmia. Fraps toimii, mutta videoiden koko on ihan käsittämätön. Shotcutilla sen saa kyllä exportattua mp4:ksi, mutta muutaman kymmenen sekunnin otos on senkin jälkeen 20 megaa.
 
Viestijä
Sisällöntuottaja
Liittynyt
23/9/16
Viestit
47
Minä joka tapauksessa nauhotan periaattessa kaikki matsit mitä tulee siegessä pelattua. Jos sieltä tulee jotain hauskaa vastaan niin voin kerätä talteen.

Kertokaapa hyviä ilmaisia ruudunkaappausohjelmia. Fraps toimii, mutta videoiden koko on ihan käsittämätön. Shotcutilla sen saa kyllä exportattua mp4:ksi, mutta muutaman kymmenen sekunnin otos on senkin jälkeen 20 megaa.
Olisko OBS mitään sulle?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Aktiivinen
Liittynyt
21/8/16
Viestit
182
Täytyy testata. Onhan mulla nvidian kortti, joten onhan siinä tuo Experience. Tarkoitus olisi siis ottaa lyhyitä pätkiä wotin tallenteesta, ei live pelistä.
 
Viestijä
Sisällöntuottaja
Liittynyt
23/9/16
Viestit
47
Täytyy testata. Onhan mulla nvidian kortti, joten onhan siinä tuo Experience. Tarkoitus olisi siis ottaa lyhyitä pätkiä wotin tallenteesta, ei live pelistä.
Mikäs kortti sulla on? Wotti on kauhee resurssisyöppö.

Nvidian shadowplay pitäs olla kyllä sulle passeli noiden WoTin replayden nauhottamiseen jos vaan kortissa jerkku riittää.

Tämä on nauhotettu 960 GTX:llä käyttäen sitä Nvidian shadowplayta.
 
Jokapaikanpuuhöylä
Sisällöntuottaja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
71
Luotu uusi topic ja siirretty vanhat jutut oikean aiheen alle.
 
Kiinnostunut
Liittynyt
8/5/16
Viestit
30
Meikäläinen käyttänyt OBS ja sillä pienen säädön kautta saa kyllä kaikki talteen suht nätisti, huomasin tosin omalla kohdalla et jos haluaa nauhotella "paremman" reson ja detailien kanssa, niin kannattaa myöskin nauhotuksen tallennus olla ssd levylle
 

JK

Kiinnostunut
Liittynyt
26/9/16
Viestit
24
Peukkuja OBS:lle täältäkin ja loppupeleissä aika helppokäyttöinen softa.
 
Takaisin
Ylös