Omasta mielestä ihan mukaansa tempaava pieni tarina Skyrimiin saapumisesta Khajiit rotua edustavan hahmon silmin. Kirjoitusvirheitä en nyt varsinaisesti juuri löytänyt. Ympäristöä tai miljöötä kuvailtiin ihan mukava määrä, kuitenkaan keskittymättä siihen liikaa. Toisaalta tämän suhteen saatan olla hieman puolueellinen, pelin alkupuoli kun melko tuttu jo itselle. Useiden aloituskertojen takia. Odotin kyllä Whiterunin vartijan kertovan olleensa aikanaan myös seikkailija ja saaneensa nuolen polveen, mutta ehkä siitä on jo kuultu tarpeeksi.
Lukaiskaahan muutkin kaistalaiset tämä tarinan pätkä, mikäli vain peleiltänne kerkiätte. Ihan mukava varmaan kuulla myös palautetta ihmisiltä jotka eivät kyseisen pelin maailmaan ole eksynyt vielä kertaakaan.