Tonza_888
Vieras
Sanon vielä tännekin, että jos viime vuoden tapaan halutaan SM-kisat saada kokonaan tai lähes kokonaan pois alta ennen MM-kisoja, tulisi niiden alkaa jo vajaa kuukauden päästä (olettaen vanhalla formaatilla). MM(linkki) alkaa 19.03 ja sitä pelataan tiistaisin/torstaisin. Meneehän ne samaankin aikaan, mutta mahdollista olisi aikatauluttaa fiksummin.
Sellaisessa käsityksessä olen että Olteri ei lähde SM-kisoja vetämään millään formaatilla? Omalta osaltani olen SM-kisojen järjestämiset saattanut päätökseen, kuten olen aiemmin jo todennut. Tulihan siellä 4 kertaa oltua mukana.
Ajattelin vielä vain muistuttaa tuosta aikatauluttamisen mahdollisuudesta. Hyvää loppukautta kaikille ja kireitä!
Sellaisessa käsityksessä olen että Olteri ei lähde SM-kisoja vetämään millään formaatilla? Omalta osaltani olen SM-kisojen järjestämiset saattanut päätökseen, kuten olen aiemmin jo todennut. Tulihan siellä 4 kertaa oltua mukana.
Ajattelin vielä vain muistuttaa tuosta aikatauluttamisen mahdollisuudesta. Hyvää loppukautta kaikille ja kireitä!
Viimeksi muokannut moderaattori: