Viime toiminnot

Viime toiminnot

Tervetuloa Propilkki.net -foorumille!

Tavoitteemme on rakentaa Pro Pilkki 2 -pelin ympärille aktiivinen ja hyvähenkinen yhteisö.

Haluamme opastaa kävijöitä pelin pariin sekä kannustaa kaikkia tutustumaan sen eri pelimuotoihin ja pelin tarjoamiin mahdollisuuksiin!

Liity nyt!

• Memmu
    Memmu reagoi jäsenen Kipe73 viestiin ketjussa Lippu pilkki.: +1 +1.
    ei kyllä kauheeta mättöä ole pitkälampi. 1,8 1,7 ja 1,1 ainoot kilon ylitykset. muuten semmosta 250g - 700g välimaastosta. tuurillaan...
  • Kipe73
    Pilkki planeetalla pelataan 4 mappia 15-30min kestoisina. Max. 30 pelaajaa. Pisteenlasku 10-1 ja suurin kala 2 pistettä. Turnauksen...
  • Kipe73
    Kipe73 vastasi viestiketjuun Lippu pilkki..
    ei kyllä kauheeta mättöä ole pitkälampi. 1,8 1,7 ja 1,1 ainoot kilon ylitykset. muuten semmosta 250g - 700g välimaastosta. tuurillaan...
    Pelipäivä: Torstai 25.06.2026 Pelattuja kierroksia: 4 Pelaajien yhteispisteet ja sijoitukset kierroksittain...
  • Memmu
    Memmu vastasi viestiketjuun Lippu pilkki..
    Ei kauheesti kerrottavaa jälkipolville. @Kipe73 pyyhkäsit jo ohitte isoin noussut 1,4 kg ja muuten kääpiöitä. Tärppejä aktiivisesti...
  • Kipe73
    Kipe73 reagoi jäsenen Memmu viestiin ketjussa Lippu pilkki.: +1 +1.
    Joo saattaa olla hiljainen viikko, aina sitä haaveilee että osuis omalle kohdalle isompia haukia,mutta hienosti ne ohittaa mun pilkit...
  • Memmu
    Joo saattaa olla hiljainen viikko, aina sitä haaveilee että osuis omalle kohdalle isompia haukia,mutta hienosti ne ohittaa mun pilkit...
  • Memmu
    Memmu reagoi jäsenen Kipe73 viestiin ketjussa Lippu pilkki.: +1 +1.
    Paha sanoa mitä tuolta nousee kun taitaa eka kerta olla minulla liput pyynnissä pitkälammella. Ensimmäinen päivä, muikut pyynnissä. 3...
  • Kipe73
    Kipe73 vastasi viestiketjuun Lippu pilkki..
    Paha sanoa mitä tuolta nousee kun taitaa eka kerta olla minulla liput pyynnissä pitkälammella. Ensimmäinen päivä, muikut pyynnissä. 3...
  • Memmu
    Uusi viikko ja kohteena lipuissa Pitkälampi. Itselle jäänyt epäselväksi/ mietityttämään, onko kukaan saanut yhtään ahvenia edellisillä...
    Torstai 25.6 vesistöt: 1. Särkijärvi kevät aamu 30 min vain särkikalat 2. Korpipuro syksy ilta 30 min normaali 3. Jormuanlahti kevät...
  • -heikki-
    -heikki- reagoi jäsenen Memmu viestiin ketjussa MEMMUN MAPIT: +1 +1.
    On julkinen servu joka tarjoaa vesistöjä moneen makuun. Chat käytössä rekisteröityneille pelaajille, adminin ollessa paikalla voidaan...
  • Memmu
    Memmu aloitti viestiketjun MEMMUN MAPIT osiossa PP2 Hostit.
    On julkinen servu joka tarjoaa vesistöjä moneen makuun. Chat käytössä rekisteröityneille pelaajille, adminin ollessa paikalla voidaan...
  • -DX-
    -DX- vastasi viestiketjuun -DX- III Mademapit perjantaikisa.
    Pelipäivä: Perjantai 19.06.2026Pelattuja kierroksia: 6Pelaajien yhteispisteet ja sijoitukset...
  • -heikki-
    Tervehdys ystävät! Mademapit perjantaikisat ovat nyt tulleet tiensä päähän tänään 19.6.2026 klo 18.00 alkavan kisan myötä. Kisoja on...
Takaisin