Keskustelujen sulkemine

Keskustelujen sulkemine
  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jari pekka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia Vastauksia 1
  • Katselut Katselut 987

Tervetuloa Propilkki.net -foorumille!

Tavoitteemme on rakentaa Pro Pilkki 2 -pelin ympärille aktiivinen ja hyvähenkinen yhteisö.

Haluamme opastaa kävijöitä pelin pariin sekä kannustaa kaikkia tutustumaan sen eri pelimuotoihin ja pelin tarjoamiin mahdollisuuksiin!

Liity nyt!
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Utelias
Liittynyt
9/10/19
Viestit
10
Miksi kaikki keskustelu suljetaan ? joidenki toimesta. Jos laitaa oman näkemyksen asioista niin joku ei sit tykkää. sit suletaan keskustelu:) toise saa ihan vapaasti laitaa ajatuksii mu toiset ei. en minäkää kaikee sulata ja ymmärrä mut ei ole tarveskaan. mut jos on aukastu keskustelu niin jokaisella on oikeus osallistu keskusteluu eikä sitä tavi sulkee jos ei tykkää... jos jollain taa nappaa nenään niin siittä vain.. PS... se mun kirjotus oli kaikille hosteille ei yhelle tai kahelle :) :) :)

jättäkää tää keskustelu auki jokaisella on oikeus jättää oma näkemys ..tai poistakaa keskustelu mut silloin kellään ei ole oikeutta sanoo omia näkemyksii vain osalla porukasta :)
 
Tekninen toteuttaja
Tekninen toteuttaja
Sisällöntuottaja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 464
Laita linkki mihin viestiketjuun viittaat, helpottaa asiasta keskusteluun. Mikäli Propilkkiin liittyvää, avaa viestiketju sinne. Toki voin tarvittaessa siirtää myös tämänkin.

Ymmärrän turhautumisen, mutta useimmiten viestiketjuja suljetaan ihan syystä.

Viestiketjuja lukitaan yleensä silloin kun asia on loppuun käsitelty, kyseessä on tiedottamiseen tarkoitettu viestiketju tai aiheesta eksytään jonkin moderaattorit mielestä liiaksi ja yritetään hidastaa keskustelun paisumista entisestään. Moderaattoreita meillä on käyttäjämäärä nähden liian vähän, joten tällöin tätä keinoa joutuu käyttämään ikävän usein.
 
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös