Etusivun bannerista Urho pois

Etusivun bannerista Urho pois
  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja late_lahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia Vastauksia 16
  • Katselut Katselut 4 249

Tervetuloa Propilkki.net -foorumille!

Tavoitteemme on rakentaa Pro Pilkki 2 -pelin ympärille aktiivinen ja hyvähenkinen yhteisö.

Haluamme opastaa kävijöitä pelin pariin sekä kannustaa kaikkia tutustumaan sen eri pelimuotoihin ja pelin tarjoamiin mahdollisuuksiin!

Liity nyt!
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Aktiivinen
Liittynyt
21/8/16
Viestit
182
Sivuston ylläpitäjän pitäisi päivittää etusivulla oleva banneri ja poistaa siitä wotin kuvasta Urho pois Urhon vetäjän toiveesta.
 
Tekninen toteuttaja
Tekninen toteuttaja
Sisällöntuottaja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 464
ei vielä, mutta myöhemmin tänään se on. :)

Edit: Siirretään aihe jonnekkin parempaan paikkaan, kunhan sellainen keksitään.
 
Viimeksi muokattu:
Tekninen toteuttaja
Tekninen toteuttaja
Sisällöntuottaja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 464
Tarvisko siivota myös tessusta kanavat ja ryhmät vai teettekö itse sille vielä jotain?

Osa TS3-käyttäjistä on myös pyytänyt, että klaani osio siirettäisiin kokonsa vuoksi privaattikanavian alapuolelle. Itselleni se on oikeastaan ihan sama missä se on, mutta pitäiskö mielestäsi asiasta tehdä jokin äänestys? :)
 
Perehtynyt
Liittynyt
7/5/16
Viestit
293
Ite taas sitä mieltä että wot kanavat siinä missä nyt ovat. noi privaatti kanavat saa pysyä mun puolesta alimpana. Jo pelkästään niiden käyttäjämäärien vuoksi
 
Kokenut
Liittynyt
14/8/16
Viestit
475
Itsekin ajattelisin että isompien kokonaisuuksien kanavat tai ne joissa on paljon käyttäjiä olisivat järjestyksessä ylempänä, kuin ne joissa on vähemmän liikennettä.
 
Tekninen toteuttaja
Tekninen toteuttaja
Sisällöntuottaja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 464
Jep, ja kun näitä mielipiteitä ei varsinaisesti näkynyt edes foorumilla.. Toisaalta afk kanava taitaa olla sitten aika oikeilla korkeuksilla ;D
 
Viestijä
Liittynyt
7/5/16
Viestit
44
Kyllähän ne voisi olla siinä missä ne nyt ovat, jos ne pysyisivät pienennettynä kun ts avaa. Nyt joutuu joka kerta pienentämään ne manuaalisesti. Mutta toisaalta jos wot pelaajat ovat nykyään etusijalla pelikaistan ts:ssä, niin onhan tuolla muitakin ts:siä joita voi normi käyttäjät käyttää. Ja tämä ei ole vain minun mielipide asiasta. On muiltakin henkilöiltä tullut asiasta sanomista.
 
Perehtynyt
Liittynyt
7/5/16
Viestit
293
Sekin vaan kun ei ole kukaan koskaan foorumille mitn laittanut. Ja wot siksi suosittujen jälkeen koska niissä käyttäjämäärät pikkusen eritasoa kun yksityisillä kanavilla.
 
Viestijä
Liittynyt
7/5/16
Viestit
44
Sekin kannattaa huomioida että kaikki eivät halua foorumia käyttää kuulemma. Ja ei kyse ole siitä onko joku kanava ahkerassa käytössä vai ei. Vaan siitä, että ts olisi selkeämpi käyttää. Mutta toisaalta eipä se ole keneltäkään pois jos osa ts käyttäjistä vaihtaa toisaalle.
 
Perehtynyt
Liittynyt
7/5/16
Viestit
293
Toi taas vaikuttaa aikas lapsellista että osa vaihtaa TS servua jne jne ja ettei halua käyttää foorumia. Mutta onko se sitten selkeää jos kasa random kanavia korjeella noilla loistavilla kanava nimillä? Ja totta kai se vaikuttaa paljonko kanavilla trafiikkia. Nytkin kun katoin niin yli puolet TS käyttäjistä on wot sakkia joten ainakin omasta mielestä ne on paikkansa ansainnut jo sillä.
 
Tekninen toteuttaja
Tekninen toteuttaja
Sisällöntuottaja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 464
Sekin kannattaa huomioida että kaikki eivät halua foorumia käyttää kuulemma. .

Se on vaan valitettava tosiasia, että foorumi nyt on hyvä paikka sille pysyvälle infolle sekä keskustella yhteisön kannalta tärkeistä asioista. Se puhe kun tuntuu väliinsä menevän itsekullakin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tai sitten vain unohtuu. Täältä ne keskustelut, ilmoitukset yms. löytyy jo pelkän sopivan hakusanan avulla. Onhan se toki ymmärrettävää, että kaikkia ei "ylimääräinen" sivustojen klikkailu innosta kun haluaisi vai pelata. Mutta omasta mielestä turha on edes yrittää vaatimalla vaatia mitään, ellei asiasta ole esillä minkäänlaista mielipidettä tai käytä minkään sortin keskustelua muiden jäsenten kesken.

Kuten aiemmin sanoin, jos tarpeelliselta tuntuu voidaan tehdä asiasta äänestys. Ilman turhaa hampaiden kiristelyä ja kiukuttelua. Eikös tässä kuitenkin aikuisia olla, joten miten olisi aikuismainen keskustelu asiasta?

Foorumilla äänestys olisi sitä varten, että täällä on tällä hetkellä enemmän sitä aktiivista TS3-palvelinta käyttävää populaa kuin esimerkiksi steam ryhmässämme. Voimme myös helpommin seurata ketä on äänestänyt, näin pystyisimme saamaan myös jonkinsortin mielipiteen niiltä jotka ei sitä sanaista arkkua halua tai viitsi avata.
 
Tekninen toteuttaja
Tekninen toteuttaja
Sisällöntuottaja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 464
Haluatteko että poistan SISU-osion ja käyttäjäryhmät foorumilta? Slideria etusivulla pitänee myös muokata.

Lisäksi tarvitsen tiedon kelpaako alla oleva teksti kuvaukseksi Pelikaista.fi/yhteisö -sivulla.
Pelikaista yhteisöön kuuluvat tällä hetkellä World of Tanks klaanit; FF-TB, AIRO ja METAL. Syksyllä 2016 kyseinen WOT-klaanien yhteenliittymä siirtyi käyttämään Pelikaista peliyhteisön keskustelualuetta sekä TeamSpeak3 palvelintamme. Yhteistyö klaanien kanssa toi suuren määrän uusia käyttäjiä ja mukavasti aktiivisuutta kumpaankin tarjoamaamme palveluun.

Poiketen monesta hiipuvasta suomalaisesta klaanista tai yhteisöstä, meillä on kehittyvä ja kasvava peliyhteisö. Pelikaista tarjoaa tankkipelistä kiinnostuneille paikan niin vasta-alkajille, kuin jo pidemmälle ehtineille. Pelikaistan klaanit mahdollistavat "urapolun" kovempaan klaaniin pelaajan osaamisen ja tankkikaluston kehittymisen myötä. Pidämme yllä hyvää ja rentoa ilmapiiriä, vaikka pelaisimmekin tavoitteellisesti.

Yleiset vaatimukset:
- K18 suomenkielinen
- Aktiivinen pelaaminen 2 – 5 kertaa viikossa
- Tahto kehittää omia pelitaitoja ja osallistua yhteiseen tekemiseen
- TeamSpeak3 + mikki
- Foorumin seuraamista

Pelikaista tarjoaa:
- Pelaajan taito- ja kalustotasoa vastaavan klaanin
- Peliseuraa lähes vuorokauden ympäri
- Opastusta ja omien pelitaitojen kehittämistä
- Johdettua yhteispeliä laaditun taktiikan mukaisesti
- Kultaa menestyksen ja aktiivisuuden mukaisesti
- Yhteistoimintaa klaanien välillä
- TeamSpeak ja foorumi palvelut
- Peliseuraa myös muissa Pelikaistan pelaamissa peleistä
- Kavereita ja tapaamisia (miittejä)

KLAANIEN ESITTELY - Tarkasta klaanien tarkemmat vaatimukset Wargamingin sivuilta

Finnish Flying Tank Brigade [FF-TB] on ensimmäinen klaani aloitteleville pelaajille, jotka ovat kiinnostuneet taktisesti johdetusta yhteispelistä. FF-TB:n tehtävä on kehittää pelaajien taitoja ja kalustoa. Tärkeimmät pelimuodot ovat platoona ja Tier6 Clan Wars. Pelaajien taidon ja kaluston kehittyessä on mahdollista siirtyä Pelikaistan kovempiin klaaneihin.

AIRO [AIRO] on Clan Wars ja Stronghold-klaani. AIROSSA pelataan monipuolisesti kaikkia pelimuotoja kaikilla Tiereillä ja osallistumme WG:n turnauksiin. Painopiste on Tier 8 Clan Wars ja Stronghold taisteluissa. Tavoitteena on menestyä Tier 8 CW -kartalla, kehittää omia pelitaitoja sekä hankkia Tier 10 vaunukalustoa.

Tanks of Metal [METAL] on Clan Wars ja Stronghold-klaani, missä pelataan kovaa isoimmilla tankeilla. Taitavien pelaajien urapolku johtaa METALLIIN. METALLISSA pelataan monipuolisesti kaikkia pelimuotoja, painopisteen ollessa Tier 10 tankeissa. Tavoitteena on menestyä Tier 10 CW -kartalla.
 
Viimeksi muokattu:
Tuottelias
Liittynyt
11/8/16
Viestit
302
Hyvä on ja SISUN voi poistaa kaikista osioista, tietysti Pelikaistan jäseninä he voivat jäädä.
 
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös