Pelaaja hakee tiimiä, tiimi hakee pelaajia

Pelaaja hakee tiimiä, tiimi hakee pelaajia

Tervetuloa Propilkki.net -foorumille!

Tavoitteemme on rakentaa Pro Pilkki 2 -pelin ympärille aktiivinen ja hyvähenkinen yhteisö.

Haluamme opastaa kävijöitä pelin pariin sekä kannustaa kaikkia tutustumaan sen eri pelimuotoihin ja pelin tarjoamiin mahdollisuuksiin!

Liity nyt!
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
220
Pelaaja hakee tiimiä, tiimi hakee pelaajia

Tässä viestiketjussa pelaajat voivat ilmoittaa halukkuudestaan liittyä tiimiin.
Myös tiimit voivat hakea täältä pelaajia.

Pelaaja jos haet tiimiin:

Lähetä hakemus haluamaasi tiimin kapteenille, useimmissa tiimeissä voit kyllä tulla juttelemaan ko tiimin pelaajien kanssa yleisillä hosteilla, he opastavat tarvittaessa.
Kerro hakemuksessasi hiukan itsestäsi:
- Nimimerkki millä pelaat
- Ikäsi (useimmissa tiimeissä tuo alaikäraja on 18v, mutta se ei ole ehdoton ainakaan kaikissa tiimeissä)
- Pelaaja aktiivisuus (eli kuinka paljon pelaat esim viikossa, mitkä päivät ei sovi pelaamiseen jne.)
- Kauanko olet pelannut ProPilkkiä, myös se kannattaa kertoa missä mielestäsi on jo osaamista, (esim. haukilahti ja made)
- Tiimit yleensä käyttää jotain puhesovellusta keskinäiseen viestintään, (esim. Skype, TeamSpeak, Discord jne.) laita hakemukseesi jonkin noista käyttö mahdollisuus jos niin on)
- Kerro myös onko mahdollisuutta pelien hostaukseen.

Sellainen hakemus ei johda mihinkään missä kerrotaan vaan että "voin tulla tiimiin jos otatte"

Jos laitat hakemuksen tänne julkisesti niin nuo samat asiat siihen myös pääpiirteittäin

Tiimi jos haette pelaajia :


- Millaista pelaajaa haette
- Ikätoive
- Muita asiaan vaikuttavia asioita, esim. skype, hostaus, pelikokemus jne.
- Keneen voi ottaa yhteyttä
- Pelaajien kiinnostusta voi lisätä kertomalla myös hiukan tiimistä, tai antamalla linkin esim. tiimin kotisivuille.


Pelaajille ja tiimeille:

Toivottavaa olis että poistaisitte tästä viestiketjusta viestinne mikäli asia ei enää ole ajankohtainen, (toki moni kapteeni on poistanutkin viestin kun pelaajatarve on täyttynyt). Tämän viestiketjun tarkoitus on että pelaajat voi hakea tiimiin tai tiimit voi hakea pelaajia, muu keskustelu käydään mieluiten tuolla yleisellä keskusteluissa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12/4/19
Viestit
1
Vahvistunut Team Kiisken Narraajat etsii vielä 1-2 pelaajaa tulevalle liigakaudelle. Jos olet asiallinen, mukava ja ymmärrät hyvien juttujen päälle niin et ehkä sovi joukkoomme, muut voi kiinnostuessaan laittaa rohkeasti viestiä allekirjoittaneelle :)

Käytämme yhteydenpitoon skypeä. Jonkinlainen kokemus joukkuepeleistä iso +.
 
Viimeksi muokattu:
Utelias
Liittynyt
25/8/19
Viestit
10
"Perza" hakee tiimiä. Jokusen pelin joskus pelannut(-99 vuodesta). Nyt kesällä ei ole aikaa juurikaan pelailla. Syksymmällä enempi aikaa. Reeneeihin pääsen todennäköisesti 78% mukaan. laitelkaa viestiä jos todella hyvää pelaajaa haluatte joukkueeseen mukaan. Jos todella huonoa pelaajaa haluatte niin saa silti laittaa viestiä.
 
Liittynyt
29/3/21
Viestit
1
TKN:n etsii pelaajia kaudelle 2026 - 2027, TKN on yksi vanhimmista Propilkki-pelin joukkueista.
Vaikka tällä kaudella ei merkittävää menestystä tullutkaan, on TKN:n aina vaarallinen vastustaja :)

Haetaan neljää (4) uutta pelaajaa, laita rohkeasti yksitysiviestiä, niin ehdit vielä Elokuun kesätapaamiseenkin mukaan :cool:

Olethan täysi-ikäinen ja kestät hyvin huumoria.

Pilkkiterveisin Norsu
 
Utelias
Liittynyt
26/8/19
Viestit
14
Oletko intohimoinen pilkkijä tai lajista kiinnostunut aloittelija?
Haluatko mukaan mukavaan porukkaan, jossa yhdistyvät kalastus,kilpailuhenki ja hyvä yhteishenki .
SK tiimi etsii uusia pelaajia kaudelle 26-27.
Tarjoamme mahdollisuuden osallistua tiimipeleihin ja Puolanturneisiin .
Annamme tarvittaessa vinkkejä ym oppia propilkin saloihin
Käytämme discorttia kommunikoimiseen .
Jos kiinnostuit ota yhteyttä Pelikaistalla yv Kala-ukko .
 
Liittynyt
30/7/20
Viestit
3
Terve!

Hallitseva Euroopan mestari Alea Iacta Est etsii 8 pelaajaa ensi kauden kuvioihin. Korkea rekry määrä johtuu siitä että yritämme saada kahta joukkuetta kasaan. Tämä koskee siis ainoastaan EM- liigaa.
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
2/1/22
Viestit
5
Moro
Täällä myös ollut mietinnässä syksyn pelit.
Itsellä 3-vuorotyö sekä loppuvaiheen opinnot varsinkin nyt alkusyksystä toki mukana kuvioissa, joten tämä niin kutsuttu IRL voi kyllä mennä edelle toisinaan :)
YV:tä voi laitella halutessaan.
- Pikkumyy-
 

$T$

Keskustelija
Liittynyt
12/1/20
Viestit
109
Haen tiimiä ensikaudelle (jos sellaista tulee ;) ) Kokemusta löytyy aina pelin demoversiosta lähtien ja nettipelailun ja kilpailun saralla vuodesta 2015....
Useita tiimejä takana niin kotimaisia kuin Puolan ja Venäjän liigoista. Keskivahva puurtaja jäällä. Ja ehkä tärkein elkää uskoko kaikkea mitä minusta on puhuttu, ottakaa itse selvää pitääkö huhut paikkansa vai ei :cool: Leppoisalla asenteella kaikkensa tiimin eteen antava ja edelleen kehityskelpoinen yksilö:p

$T$ a.k.a. Dollari
 
Takaisin
Ylös